شرکت آرمینکو

ساخت وبلاگ

چند نکته ای که هنگام خرید یخساز حبه ای باید به آن توجه کنید

هنگام خرید یخساز حبه ای ، طیف گسترده ای از مدل ها و گزینه ها می توانند هم گیج کننده و هم بسیار پراهمیت به نظر برسند. قبل از انتخاب مدل ، حتماً بررسی کنید که شما یک دستگاه تجاری یخ ساز را انتخاب کرده اید که می تواند با مجموعه بی نظیر شغل شما کار کند. انتخاب مورد نظر شماست ، اما در اینجا چند اشتباه وجود دارد که شما همیشه هنگام خرید دستگاه های یخساز حبه ای باید از آنها دوری کنید.

خرید یخساز حبه ای که قادر به تولید یخ کافی برای نیازهای شما نیست.

هنگام جستجوی دستگاه یخساز حبه ای جدید ، حتما مدلی را پیدا کنید که پاسخگوی نیازهای تجاری شما باشد. در عین حال ، باید از خرید یخساز حبه ای که برای نیازهای شما خیلی بزرگ باشد اجتناب کنید زیرا ممکن است قبض های برقی و آب شما را افزایش دهد و منجر به ناکارآمدی های دیگر شود.  

همانطور که انواع دستگاه های یخساز حبه ای مختلف را در نظر می گیرید ، باید دقیقاً آنچه را که تجارت شما از نظر خروجی نیاز دارد مشخص کنید و سپس 20٪ به عنوان بافر اضافه کنید.

خرید یخساز حبه ای که با لوله کشی شما ناسازگار باشد.

از آنجا که دستگاه های یخساز حبه ای نیاز به تأمین آب مداوم دارند ، ضروری است واحدی را انتخاب کنید که با لوله کشی موجود کسب و کار شما سازگار باشد. عدم انجام این کار می تواند منجر به مکعب های کم اندازه ، شیرهای ورودی نشتی یا درجه عدم موفقیت از سوی بازرس بهداشت محلی شما شود. شما همچنین باید یخساز حبه ای خود را در نزدیکی زهکشی کف قرار دهید ، که آب اضافی را جمع می کند.

خرید انواع اشتباه دستگاه های یخساز حبه ای

خرید نوع مناسب یخساز حبه ای تجاری برای تجارت شما برای تولید یخ کافی در حین جابجایی های شلوغ ضروری است.

خرید دستگاه یخساز حبه ای با نوع کمپرسور اشتباه

کمپرسور هوا دستگاه های یخساز حبه ای

جنبه مهم دیگر در انتخاب یخساز حبه ای برای تجارت شما انتخاب واحدی با کمپرسور مناسب است. سه نوع اصلی کمپرسور وجود دارد: هوا خنک ، آب خنک کننده و از راه دور خنک کننده.

کمپرسور خنک کننده هوا

یخساز حبه ای با کمپرسور خنک کننده هوا اقتصادی ترین انتخاب است. این واحدها از هوای محیط موجود در اتاق برای خنک شدن و عدم نیاز به آب استفاده می کنند که این امر باعث بالا رفتن صورتحساب شما نمی شود.

کمپرسور خنک کننده با آب

یخساز حبه ای با آب در فضاهای کمتری که دارای فضای کافی برای مدل های خنک کننده هوا نیستند به خوبی کار می کنند. این واحدها مستقیماً به لوله کشی موجود شما متصل می شوند و برای مناطقی که دمای هوای محیط از 80 درجه فارنهایت بالاتر باشد یا مکانهایی که هوا حاوی میزان زیادی گرد و غبار یا سایر آلاینده ها باشد ، انتخاب مناسبی هستند.

کمپرسور خنک کننده از راه دور یخساز حبه ای

یخساز حبه ای از راه دور دارای یک کمپرسور خنک کننده هوا هستند که کاملاً مستقل از یخساز حبه ای است. این کمپرسورها معمولاً در خارج از منزل ، به طور معمول بر روی یک سقف یا دیوار خارجی نصب می شوند. یخساز حبه ای از راه دور نیز به دلیل فاصله بین واحد و کمپرسور آن ، نسبت به همتاهای خنک کننده هوا و آب آنها ساکت تر هستند. این محصولات معمولاً فقط در شرایطی استفاده می شوند و یخ سازی می کنند که شرایط مانع از استفاده از مدل های خنک کننده آب یا هوا شود.

شرکت آرمینکو...
ما را در سایت شرکت آرمینکو دنبال می کنید

برچسب : چند نکته ای که هنگام خرید یخساز حبه ای باید به آن توجه کنید,خرید انواع اشتباه دستگاه های یخساز حبه ای, نویسنده : armin arminco بازدید : 247 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 17:28